Vejen

Meditativ fordybelse i Johannesevangeliet
Lene Højholt. Borgens Forlag 2006. 350 sider illustreret (22.6)

'Den skjulte vejledning i evangeliet findes ved at tolke de enkelte fortællinger som billeder af trin på den trosvej, Disciplene måtte følge for at nå til mødet med Gud. Jesus åbenharede denne vej for dem, mens han førte dem ad den.'
'VEJEN kan læses som en beskrivelse af den kristne trosvej, og den kan anvendes som vejledning og inspiration i en personlig trosfordybelse.'  (Uddrag af bagsidetekst)

Boganmeldelse:
Da jeg læste Lene Højholts bog ”Vejen”, var det som at læse min egen livshistorie.
Mit eget livs kampe og gaver spejles i bogen i Jesu liv, og det har været med til at give mig en dybere erkendelse og indsigt i min egen trosvandring. Bogen har været med til at åbne evangeliet for mig på en helt ny måde. IMB
___________________________________
Siden refererer til:
www.kristenmeditation.dk